Известие

Collapse
No announcement yet.

Блокирала спирачка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Блокирала спирачка

    Здравейте. От скоро и аз се присъединих към шофьорите на Alfa Romeo. Колицата е 146 1.4 TS и успя да ме заплени За съжаление първият ми пост е свързан с проблем.Като цяло съм доволен от колата, но от известно време забелязах, че инерцията никаква я нама и при опит за потегляне на по-ниски обороти направо спира.Проблемът се оказа в предна дясна спирачка.Дискът заграваше до безобразие.Свалих гумата разголбих апарата, почистих го, но буталото беше блокирало.По никакъв начин не можех да го върна.Помъчих се малко и го поосвободих, като се молех след това раздвижване което му направих да спася нещата, но уви след 3-4 карания отново блокира.И тук идват моите въпроси.Разбрах, че буталото било на винт.Като за начало правилно ли съм разбрал? И ако да, то как се вади? Чрез вътрене (защото ми се стори че във вдин manual който гледах за 145 май се използва специален ключ?) или чрез напомпване на спирачката докато излезне? И ако всичко е така като си го мисля то би трябвало да се продава резервен кит с буталото и гумичките, нали така? А и ако можете да ми споменете ниакаква приблизителна цена, цена няма да имате......ама хайде да не ставам нахален от самото начало Предварително благодаря!
    The greatest of all scientific hobbies!

  • #2
    аз мога да ти кажа моя вариянт много лесен една цяла буца от моргата завиваш и спирачния маркуч слагаш я обезвъвдушаваш и не се занимаваш с глупости ако може да се измисли нещо по бързо и лесно ... колегите да споделят
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - няма я вече
    Alfa Romeo 155 1,8 8v T.spark - няма я вече
    Alfa Romeo 145 1.4 16v
    BMW 520i E39

    Comment


    • #3
      Смени си спирачните маркучи и всичко ще се оправи
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #4
        Mury, мерси за предложението, но все пак преди да се метна на първото предположение може ли да споделиш защо мислиш, че е от тях? Все пак колкото може да се попрегледат без да се разкачат не забелязвам течове по тях, не са запушени и въобще нищо не ме навежда на мисълта, че може да е от тях. Та моля те, сподели малко инфо
        The greatest of all scientific hobbies!

        Comment


        • #5
          Не знам дали при теб е същия случай като при мен, но......на мен също на дясно предно колело ми задържаше спирачката. Ходих при поне 5-ма "майстори" и всички ме убеждаваха как спирачките били супер и само "раздвижваха" цулиндърчето на предно дясно колело. Симптомите бяха: загряване на дясната предна джанта (макар и не много), по-бързо изтриване на вътрешната накладка на това колело и по светофарите все дно имах Hill assist. Румен направи един основен оглед на спирачките и......се оказа, че имам (не по темата - блокирало цилиндърче на дясно задно колело, протекло цилиндърче на задно ляво колело) маркуч за смяна на предно дясно колело (по темата ). След смяната на всички тези компоненти, автомобила вече спира много по-добре и вече по светофарите трябва да държа спирачката натисната. Та според мен, запушен маркуч би могъл да бъде причина и за твоя проблем.
          Alfa Romeo 145, 1.6i boxer - продадена
          Alfa Romeo 164 Super, 2.0 TSPARK
          Lancia Kappa 2.4 5.20

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Mury
            Смени си спирачните маркучи и всичко ще се оправи
            При мен се оказа точно това. Външно на маркуча не му личеше , но беше запушен. В движение не се усещаше , но като спра и отпусна педала на спирачката на лек наклон -задържаше.
            166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA
              Първоначално публикувано от Mury
              Смени си спирачните маркучи и всичко ще се оправи
              При мен се оказа точно това. Външно на маркуча не му личеше , но беше запушен. В движение не се усещаше , но като спра и отпусна педала на спирачката на лек наклон -задържаше.
              Точно така, но не е лошо заедно с маркучите да се смени и спирачната течност,ако не е сменяна Това е често срещан проблем при 145/6,така че не се плашете
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #8
                До преди две седмици имах същия проблем. Сменяш маркучите и си О.К.
                Alfa Romeo 146 2.0 TI - Бившата любовница
                Alfa Romeo 145 & 146
                Hyndai Coupe

                Comment


                • #9
                  Ура Спирачките ще ги бъде Все пак се оказа от маркуча, за което благодаря за вашите съвети. Обаче преди да го сменя направих една проба, за да се уверя напълно, че е от него. Отвих леко пробката за обезвъздушаване, при което спирачната тченост вече имаше къде да се движи и спирачката охлаби веднага. После я затегнах отново и при натискането на педала отново блокира. Отидох и взех един маркуч от ТиН (11 лева бройката) и се хванах да го сменям. За съжаление чак днес поради лошото време предните дни. Та хващам аз гаечните ключове и почвам да развивам. От към апарата въри обаче от горната страна, свръзката с меката и твърдата връзка никаква я няма. Напъвам, напъвам обаче не ще и не ще. А ме е страх да натегна повече, че превърти ли става лошо или в най-лошия случай можеше да се отчупи металната тръбичка. И какво мислите, че стана?......от части дойде проблем номер 1. Леко тръгна да ми превърта гаечният ключ и се позагладиха ръбчетата на гайката. Викам си аз "така няма да го бъде" и като стегнах с един френски ключ за контра и хванах да въртя с един водопроводен след лек напън тръгна А преди това го киснах със спирачна течност уж да отхлаби ама не поиска докато не дойде подкреплението с водопроводните ключове Важното е че стана и от тук нанатък всичко беше въпрос на притягане на новия маркуч и обезвъздушаване. До момента мина успешно всички тестове. Още веднъж благодаря за насоката
                  The greatest of all scientific hobbies!

                  Comment

                  Working...
                  X